CONCEPT ZEEMAN

Voor Zeeman heb ik een groots intern motivatieproject mogen doen. Het doel was om betekenis te geven aan geformuleerde Zeeman normen en waarden door ze tot leven te brengen via medewerkers om zodoende de gewenste relevantie zichtbaar te maken naar klanten. Concept, art-direction, design, fotografiebegeleiding voor alle gemaakte middelen:
boekje Zo is Zeeman voor medewerkers, boekje ‘Kernwaarden liggen verankerd in het verleden’ (B2B). Alle aangedragen ideeën door MirandaMaakt rondom introductie motivatieprogramma zijn uitgewerkt zoals ballon, hartjes snoepjes en een introductiefilm. De fotografie is tevens gebruikt in diverse ruimtes van het hoofdkantoor van Zeeman.
Alles is in diverse landen uitgerold, waaronder Nederland, Frankrijk, Duitsland en Engeland.



zo-is-zeemanzeeman-toekomst-verleden

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s